Časté otázky
Kedy je moja rezervácia platná?
Rezervácia je platná, až keď Vás oboznámime e-mailom a keď bude zaplatený depozit.
Čo v prípade, že chcem prevziať/vrátiť vozidlo mimo otváracích hodín?
Prevádzkové hodiny autopožičovne sú od pondelka do piatka 8:00 – 16:00. V prípade, že chce zákazník prevziať alebo vrátiť vozidlo mimo otváracích hodín je nutné sa tak predom dohodnúť a zaplatiť prevádzkový poplatok.
Čo robiť v prípade vzniku poistnej udalosti?
Ak vznikne škoda alebo vada na vozidle, je nájomca povinný nám túto skutočnosť oznámiť do 12 hodín a postupovať podľa našich pokynov. O pokynoch v prípade poistnej udalosti Vás bude informovať pracovník autopožičovne pred tým ako preberiete vozidlo.
Môžu šoférovať vozidlo dvaja vodiči?
Áno, avšak zodpovedná je vždy osoba uvedená v nájomnej zmluve.
Kedy treba zaplatiť nájom vozidla?
Platba za prenájom sa uskutočňuje vopred. Pri preberaní vozidla musí byť uhradený nájom aj depozit.
Má prenajaté vozidlo dialničnú známku?
Nie. Ďialničnú známku si zabezpečuje prenájomca podľa platnej legislatívy v krajine, ktorou vozidlom prechádza. V prípade nezákupenia dialničnej známky je prenájimateľ povinný uhradiť pokutu a administratívny poplatok, a to aj spätne, čiže po skončení doby nájmu.